Leuk boek

Booksandcoffee4life 15 oktober 2024
Een heel erg leuk boek dat fijn wegleest.
Ik had behoefte aan een soort van sprookje zonder spicy scènes en dit boek was precies dat. Een mengeling tussen "het echte leven" in New York City en de magische wereld.

Het boek liep heel anders dan ik had verwacht na het lezen van de flaptekst. Het was leuker dan ik verwacht had. Ik vond het heel fijn om in dit wereldje te zijn en Katie haar avonturen te volgen. Het is een cozy, lief, leuk verhaal met magie erbij.

Ik raad dit boek zeer zeker aan en zelf ga ik ook de andere boeken van deze serie lezen. Het boek is zeker 4 sterren waard.

Meer recensies van Booksandcoffee4life