Goed boek

Booksandcoffee4life 15 september 2024
Kijk naar de TW voordat je dit boek gaat lezen.
Het boek heeft lugubere stukken, maar ook hele leuke stukken.

Ik vond het zo leuk om dit boek te lezen vanuit Sloane en Rowan, maar vooral dat het om hun ging en niet over een moordonderzoek of iets vanuit FBI oogpunt of zo.

Het verhaal is goed opgebouwd en sleept je mee. Qua emotioneel vlak is het ook echt goed uitgewerkt en ik vond het realistisch hoe de karakters dachten (gekeken ook naar hoe seriemoordenaars zouden kunnen denken). Ik wilde blijven lezen om te kijken hoe het verhaal door zou gaan en hoe de karakters met de situaties om zouden gaan. Het boek blijft spannend en ik ben ook erg nieuwsgierig naar het tweede deel.

Dit verhaal raad ik aan bij 18+ lezers die tegen de TW kunnen. Zelf bleef ik over dit boek denken tussen de tijden dat ik tijd had om te lezen en ik wil dit verhaal in de toekomst zeker nog wel eens lezen.

Meer recensies van Booksandcoffee4life