Heerlijk nostalgisch

Booksandcoffee4life 29 september 2024
Dit boek is, ondanks dat het zich n het heden afspeelt, heerlijk nostalgisch. Ik zie zo een hele aflevering Baantjer voor me. Alle karakters (op Prins na, die is vervangen door Lotty) komen in het boek voor.

Je merk dat het verhaal wel iets anders is dan toen Baantjer zelf de boeken nog kon schrijven, maar dit verhaal heeft wel eenzelfde stijl en ondanks dat het iets moderner voelt, is het nog wel de Baantjer-stijl.

Het boek leest makkelijk weg en de moord is niet moeilijk om op te lossen, maar mede hierdoor (en de nostalgie) wel fijn om te lezen en daarom krijgt dit boek van mij 4 sterren.

Meer recensies van Booksandcoffee4life