Leuk boek

Booksandcoffee4life 01 oktober 2024
Een leuk, cozy 3 sterren boek dat lekker wegleest.
In het begin vond ik het wat traag op gang komen, maar na hoofdstuk 5 werd dat wel beter.

Het verhaal gaat over Jeannie die Het Pumpkin Spice Cafe overneemt van haar tante en Logan, een boer die al zijn hele leven in het dorp woont. Het verhaal lees je vanuit hun allebei. Je leest hoe Jeannie de mensen uit het dorp leert kennen en hoe ze daar haar plaatsje probeert te vinden. Vanuit Logan leer je de mensen kennen met hun denkwijze over dingen die er gebeurd zijn in het dorp voordat Jeannie er kwam wonen.
Het verhaal wordt leuk verteld en ik snap de Gilmore girls vibes waar iedereen het over heeft.

Het enige wat van mij uit het boek had mogen blijven waren de spice scènes. Ik lees dark romance en ben spice dus wel gewend, echter vond ik het bij dit boek niet echt iets aan het verhaal toevoegen. Het had er helemaal niet in gehoeven van mij of closed doors. De scènes waren wel netjes verder.

Meer recensies van Booksandcoffee4life