Super boek

Booksandcoffee4life 21 september 2024
In het verleden heb ik de boeken van Shanna Bell gelezen en ik had die boeken 5 sterren gegeven. Bij dit verhaal merkte ik wel overeenkomsten qua spanning, maffia op de achtergrond en het aantrekken/afstoten van de hoofdpersonen. Hierdoor heb ik erg getwijfeld of ik dit verhaal ook 5 sterren zou geven, maar uiteindelijk toch besloten het wel te doen.
Dit verhaal is door heel iemand anders geschreven en dit verhaal is óók goed. 5 sterren goed dus.

Ik werd vanaf het begin in het verhaal gezogen en wilde blijven doorlezen. De spanning tussen de hoofdpersonen is goed opgebouwd en je leert ze samen, maar ook individueel steeds beter kennen. Het boek is vanuit allebei hun perspectieven geschreven en dat vind ik altijd erg fijn lezen. Zo komen voor mij de karakters beter tot uiting, aangezien je ze allebei persoonlijker leert kennen.

Er staan mooie, liefdevolle quotes in het boek die mijn hart wel lieten smelten en dat maakte me erg blij. Het verhaal blijft van begin tot eind spannend en er zitten een aantal onverwachte plottwist in het verhaal wat het interessant houdt.

Dit boek raadt ik zeker aan voor de 18+ lezer die van spicy/dark romance houdt.

Meer recensies van Booksandcoffee4life