Positief boek

Booksandcoffee4life 18 september 2024
Een goed, vlot geschreven positief boek.
Voordat ik dit boek ging lezen verwachtte ik niet dat dit boek mij zo’n goed gevoel zou geven. Mayra schrijft erg leuk en probeert lezers ervan te overtuigen dat je echt goed bent zoals je bent, of je nu maar xs of xxxxl hebt. Dat het om innerlijk gaat weet iedereen natuurlijk, maar in dit boek krijg je ook tips hoe je zelf met je innerlijk kan leven zonder constant aan jezelf te twijfelen.

Ook staan er verhalen van meerdere andere vrouwen in dit boek over hun jeugd, hun kijk op hun lichaam en hoe ze die zo positief mogelijk houden. Maar dat je er ook mag zijn als je een dag hebt dat je je gewoon niet tevreden voelt over je lijf.

Meer recensies van Booksandcoffee4life