Goed boek

Booksandcoffee4life 28 september 2024
Ik raad iedereen die 18+ is en van spicy romance met een raadsel in het verhaal dit boek aan.
Het is aan te raden om eerst twisted love te lezen, maar dat hoeft niet per se.

Dit boek gaat over prinses Bridget en haar bodyguard Rhys. Het speelt zich in deel 1 af tijdens twisted love, maar er wordt genoeg uitgelegd om dit boek als stand alone te kunnen lezen. Deel 1 en 2 spelen zich in totaal af over 4 jaren. In die jaren zie je hoe het contact tussen Bridget en Rhys verloopt en leer je beiden beter kennen. Ze openen zich steeds meer, maar dat betekent niet per se dat alles makkelijker wordt. Er zijn een aantal plottwisten en die zorgen ervoor dat het verhaal spannend blijft. Ik vond het erg fijn dat ik ook niet geraden had wie er achter bepaalde gebeurtenissen zat. Het boek is niet (al te) voorspelbaar door de twisten en dit maakte dat ik erg geïnteresseerd bleef.

Het verhaal leest vlot en de schrijfstijl is leuk. Er komen spicy scènes in dit boek voor. Ik vond deze scènes realistisch en niet ordinair omschreven.

Meer recensies van Booksandcoffee4life