Leest goed weg

Booksandcoffee4life 23 september 2024
Dit boek is vlot geschreven en de verhaallijnen trokken me erg aan. Helaas had ik op een gegeven moment al wel vermoedens en die bleken te kloppen. Vandaar 4 sterren in plaats van 5 sterren. Ik had graag verrast willen worden door de plottwists zeg maar.

Het verhaal tussen Ava en Alex wordt goed opgebouwd en ik vind het grotendeels ook realistisch, wat ik prettig lezen vind. Ook andere relaties (zoals die van Ava met haar vriendinnen) zijn goed uitgewerkt en ook realistisch. Het is niet “er gaat iets fout, iemand zegt sorry en alles is weer goed” gelukkig zoals vroeger vaak in romantische boeken was.

Dit boek bevat zeker weten wel een 18+ verhaal. Ik vond het goed uitgewerkt, het ging soms over het randje vanilla, maar ik vond het niet (te) vulgair worden voor dit verhaal.

Meer recensies van Booksandcoffee4life