Cold Case

Booksanddrawings_ 15 oktober 2024
Het verhaal is weer razend spannend net zoals bij de andere delen in deze serie,ook merk je dat er veel moeite is gestopt in de achtergrondverhalen en de omgeving waar het verhaal zich afspeelt.De opdrachten die de tieners dit keer krijgen zijn erg spannend en interessant,en al snel wordt duidelijk wat er voor het team op het spel staat.

Ook spelen de gevoelens en het verdriet bij Nielsen in dit boek een grote rol, omdat de tieners deze opdracht veel te maken krijgen met dingen uit hun verleden. Waardoor de lading van het boek ook groter word en je veel met de personages meeleeft,het is mooi om te zien hoe hecht de teamleden met elkaar zijn.

Ook zijn de hoofdstukken lekker kort, wat ik zelf altijd fijn vind lezen. En door de fijne schrijfstijl van de auteur leest het boek vlot.

Daarom geef ik “Team Mortis – Cold Case” van Bjorn van den Eynde ***** sterren!!

Dit (e-) boek mocht ik ontvangen als recensie exemplaar van de uitgeverij in ruil voor een eerlijke recensie,bedankt hiervoor!

Meer recensies van Booksanddrawings_