De woudgeest van weleer

Booksanddrawings_ 24 september 2024
De “De woudgeest van weleer” is een graphic novel met een goede boodschap. Zo maakt het boek je bewust over de uitbuiting van de natuur in Manila Bay. Het boek is ook erg leerzaam want er wordt op het einde van de graphic novel ook verdere informatie gegeven hierover en wat dit allemaal precies inhoud.

Het verhaal geeft een mooi beeld over de cultuur in de Filippijnen, en hoe dit veel verband heeft met de natuur. Omdat het een graphic novel is leest het boek erg vlot en heb je het dus ook zo uit.

De illustraties in het boek zijn erg mooi, ook zijn de gebeurtenissen van het verhaal erg goed en duidelijk geïllustreerd waardoor het verhaal helemaal tot leven komt.

Daarom geef ik “De woudgeest van weleer” van Al Santos **** sterren!

Dit (e-) boek mocht ik ontvangen als recensie exemplaar van de uitgeverij in ruil voor een eerlijke recensie,bedankt hiervoor!

Meer recensies van Booksanddrawings_