Lor en Nadir

In Rule of the Aurora king ga je verder met het verhaal waar je was gebleven in deel een,waardoor het verhaal mooi op elkaar overloopt.

In dit deel kom je meer te weten over de geheimen van Lor, wat het verhaal interessant houdt en waardoor je Lor nog beter leert kennen. Hierdoor wordt ook meer duidelijk waar het verhaal naar toe wil gaan ook al heeft de schrijfster nog heel wat in petto.

Als je fan bent van Romantasy dan is dit boek helemaal wat voor jouw het heeft alles: spice, enemies to lovers en nog veel meer. Ook is het mooi om te zien dat Lor zich niet zo snel laat verleiden en dat ze echt heeft geleerd van haar eerdere ervaringen met Atlas, wat de band tussen Lor en Nadir extra bijzonder maakt.

En wat leest dit boek snel, het is echt uniek als een boek zo lekker wegleest, dus je kan wel stellen dat de schrijfstijl erg goed is.

Daarom geef ik “Rule of the Aurora King” van Nisha J. Tuli **** sterren!!

Dit (e-) boek mocht ik ontvangen als recensie exemplaar van de uitgeverij in ruil voor een eerlijke recensie,bedankt hiervoor!

Meer recensies van Booksanddrawings_