Leuk verhaal voor tussendoor

Joy doet alles op automatische piloot en geniet eigenlijk niet. Wanneer alles tegen lijkt te zitten, krijgt ze de kans om toch te gaan leven. Pakt ze 'm aan?

Wat heb ik genoten van deze korte feelgood! Joy was zo herkenbaar in haar doen en laten. En dan haar knappe buurman en een lieve collega! Soms heb je gewoon niet meer nodig. Voeg daar nog een koeienonesie aan toe en je hebt een heerlijk verhaal.
Dit was mijn eerste verhaal van Sarah Simmelink en ik heb absoluut genoten van haar schrijfstijl. Het is herkenbaar, leest fijn en vooral vlot. Ben je nog op zoek naar een leuk verhaal? Probeer dan vooral deze eens!

Meer recensies van Booksandlemoncake