Heftig, meeslepend en interessant.

28 juli 2019
Na de andere twee boeken ook gelezen te hebben, kon dit boek niet uit blijven.

Hoe ziet het leven eruit tijdens en na het proces tegen je eigen broer? Hoe reëel is de kans dat hij zijn eigen zus zal pakken? Hoe voelt het om te getuigen tegen je eigen broer? En nog talloze vragen die je je afvraagt tijdens het lezen van dit boek.

Het is erg heftig om erbij na te denken hoe Astrid en haar familie moeten leven dag in en dag uit. Ze doet het soms voorkomen als de normaalste zaak van de wereld, maar dat is het natuurlijk niet.

Astrid geeft een realistisch beeld van haar leven en schrijft dit op haar manier. Zonder poespas, maar gewoon zoals het is. Soms zelfs met enige humor.

Ik vind dit boek zeker de moeite waard, zeker als je Judas en Dagboek van een getuige ook gelezen hebt.

Meer recensies van