lekker tussendoortje

Booksbyharma 21 juli 2024
Isa is single en komt net uit een verbroken relatie. Loslaten is wat ze wil. Ze ziet dat er een single reis komt die "bootcamp met gebroken harten" heet. georganiseerd door Coco.
Coco leert Lars kennen en samen organiseren ze deze reis. Isa hoort via haar collega dat deze reis er is en besluit zich aan te melden.. Hoe deze reis gaat aflopen...

Toen ik dit voorbij zag komen en ik zag dat bootcamp werd mijn nieuwsgierigheid gewerkt. Ik doe namelijk zelf aan ( kracht) bootcamp. Dit verhaal had weinig met de sport te maken die ik doe, maar meer bezig zijn met je zelf en waar je kracht uit komt. Ook een mooi proces die Isa vergaat.
Het is het tweede deel en ik heb het eerste deel singlereis nog niet gelezen. Of ik dan wat gemist heb weet ik niet. Ik vond het een lekker kort tussendoortje ideaal als je even een kort momentje voor jezelf nodig hebt.

Heb je even een momentje nodig voor jezelf dan is dit verhaal een lekker tussendoortje.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk bedanken voor dit recensie exemplaar, dit heeft geen invloed op mijn mening die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma