feelgood met een flirt

Booksbyharma 14 juli 2024
Fien houdt niet van daten. Ze houdt het liever bij een beetje flirten. Als ze op kraamvisite gaat van haar beste vriendin Jasmijn komt ze iemand tegen waar ze een flirt mee heeft gehad.
Zal Fien ooit kunnen daten? Je leest het in Daten met een deadline.

Wat een heerlijk kort tussendoortje uit de hand van Shirley Gal. Ze heeft een heerlijke schrijfstijl en als je begint met lezen zit je er al direct midden in. Ik had in het begin zoiets van waar gaan we heen, want het klinkt leuk, maar het verhaal is origineel en als je niet veel tijd hebt om een boek te lezen is dit verhaal zeker een aanrader.

Ik vind het knap hoe Shirley in een kort verhaal diverse twist heeft neergezet. Er zit van alles in, humor, vriendschap en liefde.
Dit verhaal is heerlijk om te lezen als je even een klein momentje voor jezelf nodig hebt.

Ik ben heel erg benieuwd waar Shirley nog meer mee komt, wat mij betreft een geslaagd debuut.

Graag wil ik de uitgeverij bedanken voor dit recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma