bibliotheek vol herinneringen

Booksbyharma 23 juli 2024
Ella heeft nou niet echt een goede band met haar moeder Sally, maar als haar moeder ten val komt en ze hulp nodig heeft is Ella er voor haar. Ze ontdekt dat haar moeder een bibliotheek thuis had, maar door iets naars zijn alle boeken beschadigd en zijn niet leesbaar. Ella gaat er alles aan doen om dit te herstellen. En dan ontdekt ze brieven van een bijzonder iemand uit haar moeders leven.
Wat die herinneringen zijn en hoe Ella tegen de band met haar moeder aan kijkt lees je in de bibliotheek vol herinneringen.

Dit boek verteld het verhaal van een moeder die onwijs veel van lezen en boeken houdt maar ook van haar dochter. Ze geeft elk jaar een boek aan haar dochter Ella cadeau. Het verhaal verteld het verhaal tussen de Ella en Sally en hoe hun band als moeder dochter is.
Het duurde even voordat ik helemaal in het verhaal zat, maar toen ik er eenmaal in zat had ik het boek ook al vlot uit.
Het verhaal wordt grotendeels vanuit Ella verteld en er komen ook flasbacks uit het verleden van Sally, zodat je ook een beeld hebt wat er toen is gebeurt.
Zelf had ik iets meer van het verhaal verwacht, het bleef in mijn ogen wat oppervlakkig, dat vond ik persoonlijk jammer. Had er toch iets meer van verwacht.
Desalniettemin is het een heerlijk boek en als je van boeken houdt waar een bibliotheek in voor komt zou ik deze zeker proberen.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk bedanken voor het recensie exemplaar.
Dit heeft geen invloed op mijn mening die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma