Dit boek schreeuwt JAA!

Booksbyharma 05 oktober 2024
Fiona, beter bekend als Fi is een echte JA knikker. Ze woont samen met haar beste vriend Boaz in het mooie Arnhem en ze is lerares op een basisschool. Fiona heeft een hete affaire met gymleraar Gijs. Maar dat loopt niet zoals ze het wil. Dan ontmoet ze op de kermis Pim. Die heel knap is, ja echt waar. Maar relatie materiaal voor haar, dat ziet ze zo niet zitten.
Ze probeert niet te veel JA te zeggen, maar of het ook gaat lukken?

Wat een heerlijk verhaal weer wederom uit de hand van Jade Vening. Na haar debuut de Win win situatie komt Jade nu met de eeuwige jaknikker. En ik moet zeggen wat een mooi verhaal. Het begin is echt briljant bedacht en je zit er als lezer direct in. Jade heeft zo fijne schrijfstijl, waardoor je wil lezen hoe het met Fiona gaat aflopen en vooral met wie?
Er zit behoorlijk wat spice in het verhaal en ik moet zeggen ik heb daar echt heel erg van genoten. Ik hou wel van een behoorlijk portie spice in een feelgood, dat is een echte pluspunt.
Ook is het leuk om te lezen dat het verhaal zich afspeelt in Arnhem en ook de achterhoek. Bekend terrein voor mij, aangezien ik in Arnhem woon en in de achterhoek werk.

De eeuwige ja knikker is een heerlijke feelgood, je krijgt een goed beeld van de schrijfstijl van Jade zelf. Er zit alles in, humor, liefde, en vriendschap.
De eeuwige jaknikker is het eerste deel uit een serie en ik kan niet wachten tot het volgende deel uit komt.

Als je van feelgood houdt waar lekker wat spice in zit dan is dit zeker een hele vette aanrader!

Meer recensies van Booksbyharma