liefde macht en... een heerlijke thriller

Booksbyharma 19 juli 2024
Connor werkt als tennispro en geeft tennislessen. Op een dag komt hij een mysterieuze dame tegen die graag een les van hem wil hij betaald haar het dubbele.
Van de ene op andere dag komt hij in een erotische relatie terecht.
Connor heeft geen vriendin. Totdat hij de knappe Emily ontmoet en als een blok voor haar valt. En dan begint het dubbelleven, hij houdt het vol, maar voor hoe lang?

Dit is het eerste boek wat ik van Teddy Wayne lees en ik moet je zeggen dat het een aangename verrassing heeft. Het komt komt veel erorische en steamy scenes in voor waarvan ik heel veel hou, naarmate ik verder in het verhaal kwam en het dubbel leven van Connor veel teweeg bracht, werd het spannend.
Wat mij betreft is dit een heerlijke thriller met een flinke romance erin wat een hele mooie mix maakt. Qua spanning had ik persoonlijk iets meer verwacht dat had van mij wel een tikkeltje meer in gemogen.
De schrijfstijl is fijn, in het begin wel lange hoofdstukken, maar naarmate je meer in het verhaal zit leest dat ook fijn weg.

Een heerlijke weglees thriller met veel romance er in. Ik hou er van.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk bedanken voor het recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening en zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma