Een avond

Booksbyharma 14 september 2024
Boek van Sheila Devaro

Emily haar moeder gaat samenwonen met haar vriend Frans. Emily ziet dat niet zitten, wacht de dochters van Frans zijn nog al erg. Ze wil niet alles opgeven, haar broer Maxim bied aan dat ze bij hem in huis kan wonen. Dat aanbod neemt Emily maar al te graag aan.
De beste vriend van Maxim, Ryder komt vaak over de vloer. Voor oudjaars avond hebben ze een fake date nodig en hij vraagt Emily. Zij stemt er mee in, maar hoe dat af loopt?

Wat een heerlijk verhaal uit de hand van Sheila Devaro. Het is een novelle en hij leest heel vlot. Ik moet zeggen dat ik het begin al direct interessant vond wat Emily ging doet, bij de vriend van haar moeder wonen of toch bij haar broer. En ook heel leuk om bijzonder is hoe de broer-zus relatie is. Ze zijn heel erg aan elkaar gehecht en Maxim waakt echt over zijn zusje. Net als zijn beste vriend Ryder die Emily al van jongs af aan kent.
Ook wordt de spanningsboog tussen Emily en Ryder heel mooi beschreven.

Een heerlijke romance novelle. Ik heb er van genoten.

Ik wil de uitgeverij heel erg bedanken voor het recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma