Heerlijke feelgood waarin katten een hoofdrol spelen

Booksbyharma 14 september 2024
Laura die werkt in een dierenasiel werkt en er zijn een aantal katten die nog geen baasje hebben. Haar favoriete kat is Felicia, ze probeert voor haar een huis te vinden. Vele mensen komen bij haar kijken in het asiel voor een kat.
Laura zelf is samen met Paul, de relatie loopt niet echt lekker. Zou Felicia een baasje vinden en hoe zou het in de liefde met Laura vergaan?

Als kattenliefhebber ben ik gek op een boek waarin katten een hoofdrol spelen. Toen ik zag dat dit boek uit kwam dacht ik direct die wil ik lezen. Ik heb genoten van deze feelgood waar katten echt een hoofdrol in spelen. Het is een verhaal die heerlijk weg leest dat heeft Florence McNicoll goed verwoord.
Ze neemt de lezer mee hoe het is om een asiel te hebben en dieren te kunnen plaatsen bij hun nieuwe baasjes.
Ook zoals het in het echte leven ook gaat worden krijgen sommige asielkatten een nieuwe naam, omdat de baasjes dat beter bij een kat vinden passen.

Als je een kattenliefhebber bent, van kerst houdt en een feelgoodlezer bent raad ik je dit boek van harte aan.
Ik heb genoten.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk bedanken voor het recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma