heerlijke feelgood

Booksbyharma 11 oktober 2024
Het verhaal gaat over Maxim, hij werkt op de ambulance en hij heeft totaal geen een relatie. Hij houdt het altijd bij een nacht.
Totdat hij Julia ontmoet tijdens zijn werk. Julia heeft een dochtertje Isabel.
Julia is een alleenstaande moeder en heeft in haar leven al het nodige meegemaakt. Ze hebben beiden geen behoefte aan een relatie, maar er is iets.. wat? Dat lees je in Een nacht

Wat een super mooi fijn verhaal weer uit de hand van Sheila Devaro. Na het lezen van Een avond is er een vervolg op gekomen. De personages uit een avond komen ook weer in dit verhaal in voor als bij personages. Het is een heel mooi feelgood, romance, New Adult verhaal en het leest als een trein.
Sheila heeft een hele fijne schrijfstijl waardoor je al snel in het verhaal zit en je er gewoon ingezogen wordt.
Ik ben stiekem wel een beetje verliefd geworden op de personages. Want ze hebben wel het nodige meegemaakt.
Op het einde heeft Sheila er nog een leuke twist ingegooid.

Ben jij op zoek naar een heerlijk feelgood/romance novelle dan raad ik je deze van harte aan.

4,5 sterren

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk bedanken voor dit recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma