foto's van het ongeziene

Booksbyharma 10 oktober 2024
het verhaal gaat over de vriendschap tussen Victor en Joop. Ze komen elkaar tegen en sluiten een pact. Ze gaan ieder hun eigen weg. De een heeft een partner en een kind en de ander blijft vrijgezel.
Hoe ze elkaar naar jaren weer tegen komen besluiten ze hun vriendschapspact die ze hebben gemaakt te evalueren.

Dit verhaal gaat over vriendschap tussen 2 mannen met elk een verhaal. De een is veel in Amerika te vinden en de ander in Zuid Amerika.
Ik moet zeggen dat dit boek mij niet helemaal pakte, dat komt het dat het boek niet geheel in mijn straatje ligt qua genre.
Ik moet wel zeggen dat ik de quote "ik ben Victor Nooitgeboren en ho the hell are you erg leuk bedacht"
wat erg leuk om te lezen is hoe de vriendschap er jaren later uit ziet, wat er van hun terecht is gekomen.

Ben je een op zoek naar een boek over vriendschap en hou je van literatuur, dan is dit wellicht een boek voor jou.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk danken voor het recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening. Ik zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma