wat een super tof gaaf verhaal

Booksbyharma 15 oktober 2024
Gamehelden tegen de monsters heb ik voorgelezen aan mijn zoon van 6 die in groep 3 zit. Tijdens de kinderboekenweek hebben we dit boek gekocht en het is een ware aanrader.
Raff, Puck, Phileine, Manu en Blaag de Blob. Raff vind het tof om te games samen met zijn vrienden. Ze hebben elk een power up en in het spel kunnen ze hun krachten laten zien. Ondertussen is de Leeuwin druk bezig om de baas te worden in gameland, maar of het gaat lukken?

Wij hebben erg genoten van dit boek. Mijn zoon wil hem als hij straks zelf kan lezen hem ook graag lezen. Het leuke is dat ik dit boek ook mocht voorlezen in de klas van mijn zoon. De kinderen vonden het fantasisch interessant.
Ik moet zelf zeggen dat het voorlezen van dit verhaal erg leuk is. Marcel van Driel heeft het op een hele fijne manier geschreven. Dit is ook het eerste (kinder) boek dat ik van hem heb gelezen en het smaakt naar meer.
Gelukkig zijn er meer delen van Gamehelden en die ga ik zeker voorlezen aan mijn zoon.

We geven het boek 4,5 sterren!

Meer recensies van Booksbyharma