heerlijk tussendoortje

Booksbyharma 12 oktober 2024
Wat zou jij doen als je een influcener bureau had? Pippa runt een bureau en ze is er maar druk mee. Tijd voor ontspanning heeft ze niet. Tot dat ze wordt uitgenodigd deel te nemen aan een yoga ontspanning retraite. Waar ze ja tegen zegt.
In de liefde gaat het niet zo lekker bij Pippa haar relatie met Gijs is dramatisch geëindigd, als ze tijdens het verblijf kok Joris tegen komt die de maaltijden bereid.
Zal Pippa kunnen ontspannen tijdens dat verblijf?

Wat een heerlijk verhaal uit de hand van Michon Voncken. Ik heb erg genoten van Pippa en haar influcencer bureau. Ik zou er niet aan moeten denken om zo'n bureau te runnen en Pippa doet het maar.
Het is een heerlijk fijn feelgood tussendoortje, waarbij Michon de spanning weet op te bouwen.
Persoonlijk had het einde iets meer mogen hebben, want het was te snel uit.
Al met al heb ik genoten en ik ben benieuwd naar het volgende deel.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk bedanken voor het recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening, die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma