heerlijk verhaal met humor

Booksbyharma 02 juli 2024
Vanuit het niets krijg je als huurder van je ( nieuwe) huisbaas het verzoek tijdelijk uit je woning te gaan voor een grote renovatie en een flinke huurverhoging. Juist daar zit je niet op te wachten. De buurvrouwen Autumn, Fenna, Loes, Claire en Amber slaan hun handen in een. Dit kan natuurlijk niet. Er wordt een heuse bewonersoverleg gepleegd. Totdat ze er achter komen wie nou die mysterieuze huurbaas is.

Wat een heerlijk verhaal uit de hand van Denise Meijer, Janice Bakker, Linda Babel, Marli Elisa en Amélie Storms. Het is een heerlijk luchtige feelgood en het concept voor het verhaal vind ik origineel. In de tijd van nu waar we de woningcrisis hebben. Het verhaal wordt verteld uit de 5 buurvrouwen. Zelf moest ik er wel eerst inkomen, want je leert de personages kennen, ook omdat er vanuit diverse perspectieven werd geschreven.
Ik vind het bijzonder knap dat je als auteurs zijnde je handen in een slaat om een verhaal neer te zetten. Daarin zijn ze zeker geslaagd.
De tropes ennemies to lovers staat centraal maar ook vriendschap en humor komt aan bod.

Het is een origineel verhaal. Wat ik jammer vond dat je heel vlot als novelle veel mensen leerde kennen, dit verhaal had wat mij betreft wel iets langer mogen zijn.
Maar al met al een heerlijke feelgoodaanrader.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk bedanken voor het recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma