Het boek event, met 3 korte verhalen

Booksbyharma 20 september 2024
Het boekevent is een boek want tot stand is gekomen door een verhalenwedstrijd die Miranda Hillers van MH books heeft opgezet. Hieruit zijn 3 winnaars gekomen. Cynthia Zwagemaker, Martine Hoogschagen en Loraine Ots.

In deze recensie vertel ik je wat ik van de verhalen vind

De verkeerde indruk Cynthia Zwagemaker
Het verhaal begint fijn. Er gebeurt veel in het korte verhaal. De personages zijn goed uitgewerkt en er gebeurt in dit korte verhaal veel. Heerlijk begin van deze bundel door Cynthia.

De supriseparty Martine Hoogschagen
Wat was dit verhaal een feest om te lezen. Heel origineel verhaal. Het is een ware supriseparty waar je als lezer denkt zo loopt het af, maar Martine daar toch even een andere draai aan gaf. Het is een heerlijk verhaal waarbij je goed gepakt wordt door het verhaal. Stiekem wou ik meer

Het debuut Loraine Ots
Wat een debuut van Loraine Ots, waarbij een schrijver centraal staat. Heel leuk gedaan. Ik zat ook direct in het verhaal en ik wou weten hoe loopt dit af. Ook Loraine heeft er op het einde een leuke twist in gegooid.

Hoe deze 3 verhalen aflopen ga ik natuurlijk niet zeggen, maar wel zeg ik dat deze feelgood bundel een aanrader is.
Het zijn korte verhalen en ze zijn stuk voor stuk vette aanraders!

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk bedanken voor het recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening die zal altijd eerlijk zijn.

4,5 sterren.

Meer recensies van Booksbyharma