Blauw, blauw, ik hou van..... JOU

Booksbyharma 29 september 2024
Mira is net gedumpt door haar ex-geliefde Karsten met wie ze 2,5 jaar samen was. nadat het uitging wou Mira de vakantie overnemen. Samen met haar vriendin Roos gaat ze vakantie vieren aan de Côte D'Azur.
Daar aangekomen ontmoet ze de knappe Pim. Ze hebben een klik en ze raken niet uitgepraat. Het einde van haar vakantie komt in zicht. Waar zal Mira voor gaan, welke pad gaat zij bewandelen?

Wat een heerlijk verhaal uit de hand van Charlotte van Vliet. Ik heb van het begin tot het einde genoten. Heel leuk dat de boot centraal staat in het verhaal en ook daar gebeurt wat mee. Heerlijke twist.
De schrijfstijl van Charlotte is vlot en ik ging vlot door het verhaal heen. het is een tussendoortje, maar het bevat in mijn ogen alles waaruit een feelgood tussendoortje mag voldoen. Ik had er eigenlijk nog geen genoeg van Mira en Pim.
Ik ben heel benieuwd waar Charlotte nog meer mee komt.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk bedanken voor het recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma