heerlijk thriller tussendoortje

Booksbyharma 10 september 2024
Lara is na het ongeluk waar haar vriend is omgekomen vertrokken naar Cordoba om lezingen te geven. Eenmaal daar gebeuren er rare dingen, ze raakt bevriend met Mason, een amerikaanse journalist en samen gaan ze op onderzoek uit wat er allemaal gebeurt. Maar dan krijgt ze een geheimzinnige uitnodiging..

Dit verhaal is echt van het begin tot het einde spannend. Je wordt als lezer direct het verhaal ingezogen en dat maakt dat je wilt weten hoe loopt dit af. Nou ik zal je zeggen er zit genoeg spanning en twist in verwerkt om je als lezer te boeien.
Zelf vond ik wel dat het af en toe wat snel ging, het is een tussendoortje en dat had wat mij betreft iets meer uitgewerkt worden.
Al met al heb ik genoten van dit heerlijke thriller tussendoortje.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk bedanken voor het recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening, die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma