heerlijke feelgood

Booksbyharma 03 oktober 2024
Het is weer tijd om een buddyread te doen met Amarins. Na het eerste deel van deze tweeluik te hebben gebuddyread wouden we graag het tweede deel ook samen lezen. Het was weer een waar feestje. Heerlijk om over het boek te kletsen met elkaar.

Het verhaal gaat over Merel die in Frankrijk haar B&B runt en samen met haar vriend Luc een dochter Louise heeft gekregen.
Moeder zijn is best zwaar, want de kleine meid is in de nacht vaak wakker. Merel heeft goed contact met haar moeder en sinds ze zelf moeder is denkt ze vaak aan haar vader. Hij is heel wat jaren terug weggegaan en ze heeft geen contact. Haar moeder heeft het er nooit met haar over. Ze gaat op onderzoek uit.

Wat een heerlijke feelgood heeft Mirjam Aarts weer neergezet. Ik vloog door het verhaal heen. Ik moet zeggen dat ik het tweede gedeelte van het verhaal leuker vond dan het eerste deel, want daar komt alles samen en Mirjam heeft er ook nog een paar interessante twist in gegooid wat ik even niet zag aankomen.
Dan pak je mij al goed in met het verhaal.
Ik vond zelf de personage Koen heel erg leuk, en ook haar vriendinnen Saar en Lieke waren weer van de partij.
Ik vond het ook heel grappig dat een oude bekende even terug keerde bij de schilderweek die Merel had georganiseerd bij haar B&B.

Kortom het was weer heerlijk genieten. Hou je van feelgood dat raad ik je dit deel zeker aan. Ook als je feelgood wilt ontdekken zijn de boeken van Mirjam Aarts een aanrader.

Meer recensies van Booksbyharma