indrukwekkend vervolg

Booksbyharma 15 oktober 2024
De dorpsdokter, kwetsbare liefde is het vervolg op de dorpsdokter. Thea Graven gaat trouwen met haar dr. Georg.
Ze zijn druk aan het plannen van hun bruiloft totdat het noodlot toeslaat. Thea wordt ernstig ziek. Dan komt ze achter iets, waardoor Thera Georg gedag wilt zeggen. Zal dit voor altijd zijn?

Een jaar geleden las ik de dorpsdokter en ik was direct op de indruk van het verhaal tussen Thea en Georg. Er kwam een vervolg op en ik heb hem nu pas gelezen. Maar ik moet je zeggen dat het echt het lezen waard was.
Ik zat direct weer in het verhaal en je wordt ook direct in het verhaal over Thea meegezogen. Er gebeurt veel en tot aan het einde van het verhaal zitten er diverse twist in.
Een mooi ontroerend verhaal. Ik heb ervan genoten.

Eeen echte aanrader voor de feelgood liefhebbers onder ons. Ik raad je wel aan eerst het eerste deel de dorpsdokter te gaan lezen voordat je met het tweede deel begint.

Meer recensies van Booksbyharma