Lex

Booksbyharma 05 juli 2024
In het vijfde deel van de onverwacht serie van Cora Rose maken we kennis met Lex.
Lex heeft een goede band met Brenda. Een oudere dame die hij ziet als zijn oma. Een die hij zelf nooit heeft gehad. Hij had zo haar kleinzoon kunnen zijn. Dan ontmoet hij William en dan is er geen houden meer aan.

Wederom weer een mooi M/M verhaal uit de hand van Cora Rose. Dit boek wil je lezen. Lex heeft een plekje in mijn hart. Lex is wat onvoorspelbaar, chaotisch en weet precies wat hij wel en niet wil. In dit boek ga je hem echt leren kennen. Ook de liefde voor Brenda vond ik heel speciaal om te lezen.
De aantrekkingskracht m
Rose heeft een heerlijke schrijfstijl, en de steamy/spicy scenes zijn echt goed omschreven, je fantasie gaat daarmee direct aan de haal. Daar heb ik heel erg van genoten.
Ook op het einde zit er een twist in die je niet zag aankomen als lezer
Het verhaal wordt verteld vanuit 2 perspectieven, Lex en William. Heel fijn, want zo leer je de 2 heel goed kennen.
Het leuke aan het verhaal is dat er ook personages uit andere boeken van de onverwacht serie hier in voorkomen.
Als je van een mooie queer boek houdt is Lex echt een aanrader.
Genoten van begin tot het einde, wat mij betreft een echte must read.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk bedanken voor het recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma