heerlijk feelgood tussendoortje

Booksbyharma 24 september 2024
Met de stroom mee gaat over Zoë die overwerkt is en heeft een huisje gehuurd op Callantsoog. Eenmaal aangekomen loopt het niet zoals het moet, het huisje is oud en als ze contact op neemt met de huurbaas van de huisjes is het helemaal hommeles. Dan komt ze de knappe Mike tegen en dan wordt alles anders.

Wat een heerlijke feelgood verhaal is dit uit de hand van Sonja van Strien. Het is een heerlijk tussendoortje als je even weinig tijd hebt, maar toch even iets wilt lezen.
Sonja heeft een fijne schrijfstijl en je leeft als lezer helemaal mee met Zoë. Dat alles niet mee zit en je een vriendin heb, Iris die haar wil helpen.
Je ergens aan over geeft en dat er opeens een knappe man voor je staat die je stiekem heel erg leuk vind.
Ik heb genoten van dit verhaal. Vond het stiekem wel jammer dat ie wat kort was, maar dat heb je als tussendoortje.
Ben heel benieuwd waar Sonja nog meer mee komt.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk bedanken voor het recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma