mijn monster

Booksbyharma 18 oktober 2024
Nicole Schelling heeft al 2 new adults op haar naam staat en ik weet dat ze een fervent Dark Romance lezer is en ze heeft de stoute schoenen aangetrokken om er zelf een te schrijven en ik moet zeggen wat een mooi verhaal.
Oke, om eerlijk te zijn ben ik een beginnend Dark Romance lezer, maar ik moet je zeggen dat dit verhaal me heeft gepakt

het verhaal in het kort. Noella heeft een wilde fantasie mbt romance. Er is vroeger is gebeurt waar door ze verlangd naar het duistere. Ze zit op een forum waar dit soort verlangens besproken worden. Zal ze vinden wat ze zoekt?

Nicole heeft een super fijne schrijfstijl en ook in deze DR zit je als lezer vlot in.
Als lezer ga je Noella goed leren kennen, haar vriendschap met Vera en ze bouwt met een van de personages een nieuwe vriendschap op.
De romance in het verhaal is heel spicy en steamy. En ik moet zeggen dat het ook een genot was om te lezen.
Ik ben dus een beginnend dark romance lezer en ik nog niet veel dark romance heb gelezen ( want je hebt van alles en nog wat met trigger warmings )en ik dacht eerst bij mezelf is dit wel iets voor mij?
Toen ik hoorde dat velen ( onder andere ook feelgood lezers) dit ook lazen en het goed vonden werd ik ook getriggerd en ik moet je zeggen het is me meegevallen.

Dus mocht je een uitstapje doen naar Dark Romance dan raad ik je dit boek van harte aan.

Het monster is het eerste deel van een serie en ik kijk heel erg uit naar het tweede deel.

ik geef dit boek 4,5 sterren

Meer recensies van Booksbyharma