spannende jeugthriller

Booksbyharma 20 september 2024
Van Chinouk Thijssen heb ik al diverse kinderboeken gelezen samen met mijn dochter. Ze schrijft daarnaast ook veel voor de jeugd en ik dacht ik ga er een van haar lezen.
In museumnacht is er een jaar geleden een gruwelijke moord gepleegd, de dader is gepakt. Een jaar later gaan 8 jongeren de nacht herbeleven als er 2 youTubers een beloning uitloven van 50.000 euro.
Ze gaan in de nacht de confrontatie aan, wie is de moordenaar of is het een geest?

Wat een spannende jeugdthriller is dit zeg. Ik was begonnen en ik had hem in een dag uit. Chinouk brengt met in het verhaal voldoende spanning mee waardoor ik moeilijk kon stoppen.
Het is echt een verhaal voor de jeugd, want youtube, instagram is helemaal hot bij de jongeren. Dus dat spreekt de jeugd ook wel aan vermoed ik.
Het verhaal wordt verteld vanuit diverse perspectieven en daardoor kom je er achter bij wie wat gebeurt. De moordenaar heeft ook zijn eigen liedje. Welke dat is ga ik natuurlijk niet zeggen.
Wel zeg ik dat ik erg genoten heb van dit verhaal.

Een dikke vette aanrader voor thrillerfans vanaf 15 jaar.

Meer recensies van Booksbyharma