hoe perfect is perfect?

Booksbyharma 20 juli 2024
Het seizoen staat voor de deur en dat betekent veel feesten, in de zin van het bal bij de ton.
Lord Maxxwell Livingstone is een lord die van honden houdt, niet de knapste is en een uitnodiging van de prins heeft gekregen om mee te doen aan het seizoen.
Madeleine Williams krijgt ook een uitnodiging die ze met beide handen aan neemt. haar tante Ethel wil haar koppelen aan die knappe perfecte prins, maar wil Madeleine dit wel?

Als je van de serie Bridgeton houdt is dit verhaal zeker een aanrader. Wat heb ik genoten van het verhaal van lord Livingstone en lady Williams. Heerlijk om je ruim 100 jaar terug in de tijd te laten gaan. Hoe keken ze toen tegen de liefde aan en moet je perfect zijn om ware liefde te vinden?
Dat alles heeft Linda Babel heel mooi weten samen te vatten.
Dit verhaal is heerlijk om als tussendoortje te lezen. Hou je van historische romans, maar dan in een heerlijk leesbaar tussendoor variant. Wacht niet en lees dit verhaal.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk bedanken voor het recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma