Feelgood influencer style

Booksbyharma 12 september 2024
Wat als je een groot bereik heb en een influencer bent op social media en je houdt ervan om sterren en cijfers uit te delen. Ja ken dan Fleur Winters. Zij vind het leventje heerlijk, ze heeft een leuke vriend, leuke vriendinnen, maar dan gebeurt het.
Op een dag stort haar hele leven in elkaar. Ze vertrekt naar haar oma om bij te komen, ze besluit een filmpje op te nemen die niet echt lekker gaat. Staat haar carrière op instorten en wat gaat ze doen om dit tegen te houden ?

Wat een heerlijk verhaal wederom weer uit de hand van Sabine Zwaan. Ik geniet elke keer weer van haar verhalen. Dit verhaal van Fleur die influencer is en haar leven opeens om moet gooien omdat er veel gebeurt.
Vriendschap, liefde, verraad en alles wat er bij het influcener wereldje komt kijkenkomt naar voren.
Is alles wat je op social media zet wel echt? en wat doe je met de haters?
Veel influencers hebben hier mee te maken en oprecht leuk dat Sabine hier een verhaal over heeft gemaakt.

Ik heb wederom weer genoten van dit lekkere lange feelgood tussendoortje.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk bedanken voor het recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma