heerlijk tussendoortje

Booksbyharma 20 oktober 2024
Hou je van Toscane, en hou je van een fling en flirt in een verhaal dan is dit tussendoortje echt iets voor jou!

Julia heeft Villa Quadrifoglio van haar man en ze heeft bedacht om daar een schrijvers retraite te geven. Ze heeft al veel aanmeldingen gehad en dan is het zover.
De eerste gasten komen aan, waaronder Bram. Bram is een echte fling. Hij vind Julia leuk... maar hij is getrouwd en heeft zijn echtgenote mee...

Wat een heerlijk verhaal heeft Yonina Pullens geschreven. Een heerlijk feelgood tussendoortje waar je jezelf even helemaal in Toscane waant. Ik moet zeggen dat de setting ook erg leuk bedacht is met een schrijvers retraite. Er gebeurt veel en er zitten ook een paar leuke twist in.
Ik ben erg benieuwd waar Yonina nog meer mee komt.
Ik heb genoten van dit verhaal.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk bedanken voor het recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening en die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma