Zeedistel

Booksbyharma 12 september 2024
In Zeedistel, het laatste deel van de cottage aan zee serie gaat het verhaal verder van Molly.
Na het vorige deel ( als je die niet hebt gelezen, zou ik je aanraden om dit wel te doen) eindigde met hoe loopt dit af, trekt Molly weer haar eigen plan. Ze is in het laatste deel erg bezig met haar boek. Ze vind een uitgeverij, maar zullen ze het eens worden met hou zij het voor zich zien en hoe Molly het ziet.
De relatie tussen Molly en James gaat op en neer. Als James voor zijn werk een aantal maanden in het buitenland verblijft zoekt Molly hem bij regelmaat op.

Na de vorige 2 delen te hebben gelezen van De cottage aan zee serie ( Duinroos en Maretak) was ik erg benieuwd hoe het nu met Molly zou zijn.
Het is een verhaal die lekker vlot en lekker weg leest, daar is Hilde heel goed in. Het engelse gevoel kan zij echt goed neerzetten en daar heb ik ook erg van genoten.
Het verhaal zelf vond ik wat oppervlakkig, het gaat van het een naar het ander en ik had op het laatst een beetje zoiets van Molly wat doe je nu?
Aan het einde miste ik een epiloog. Eigenlijk wou ik wel weten hoe het nu met Molly was.

Er gebeurt in het laatste deel wederom weer veel, maar persoonlijk vond ik de vorige delen sterker.
Maar desalniettemin raad ik het laatste deel van harte aan, want ik heb wel genoten van de avonturen van Molly, James en Celine
Als je zin hebt in een cosy feelgood is deze serie echt een aanrader.

Meer recensies van Booksbyharma