zwarte zomer

Booksbyharma 10 september 2024
Poe heeft zich weer in de nesten gewerkt. Hij onderzoekt samen met zijn beste vriendin en tevens collega Tilly een onderzoek naar de dood van Elisabeth Keaton. Haar vader Jarred Keaton heeft Poe als verdachte op het oog. Maar is Elisabeth wel echt dood?

Dit is het tweede deel van de Poe en Tilly reeks en ik moet zeggen dat ik even moest inkomen in het tweede deel. Vooral in het begin. Poe had zich in de nesten gewerkt en zijn team probeert hem te helpen.
Poe en Tilly zijn een goed koppel, qua werk dan, ze kunnen het goed met elkaar vinden en blijken ook bevriend met elkaar te zijn ondertussen. Dat is heel erg leuk om te lezen.
Het verhaal heeft een spannende opbouw, er komen diverse twist in die ik als lezer even niet zag aankomen, je bent als lezer ook echt aan het mee speuren met Poe en Tilly en dat was ook zeker een feest.
In dit deel komt de samenwerking tussen Poe en Tilly meer naar voren, je merkt al duidelijk dat de personages een groei hebben gemaakt. Persoonlijk vond ik het wel veel detective, terwijl er ook moorden voorbij kwamen die best wel luguber waren om te lezen.

Heb je een sterke maag en hou je wel van een thriller op zijn tijd en heb je het eerste deel gelezen van Poe en Tilly, dan raad ik je dit boek ( en misschien wel de serie) aan.

Graag wil ik de uitgeverij heel erg bedanken voor het recensie exemplaar
Dit heeft geen invloed op mijn mening en zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma