Duistere dromen

Bookstagram_ilona 12 november 2023
Wat als je geteisterd wordt door afschuwelijke nachtmerries?

Laat dit nou Harper overkomen. Al een jaar lang wordt ze door levensechte nachtmerries gekweld. Ze heeft echt alles over om hier vanaf te komen.. Dus wanneer ze in de supermarkt op een vage advertentie sluit waar hulp geboden wordt aan slapelozen, aarzelt ze geen moment en besluit ze dit een kans te geven.
Deze therapeut heeft alleen wel een gek voorstel. Om haar grootste trauma aan te pakken, moet ze terug naar de plek gaan waar deze gebeurtenis heeft plaatsgevonden; de plek waar haar ouders ruim tien jaar geleden op mysterieuze wijze om het leven zijn gekomen.
Een nieuwe wereld gaat voor haar open….een wel heel duistere wereld…

‘Duistere dromen’ is een fantasy novelle met onverwachte wendingen in het verhaal!

Het verhaal is geschreven vanuit (vooral) Harper en Mathyon. Hierdoor krijgen we een compleet verhaal en leren we de personages en hun beweegredenen goed kennen.
Ook Boris en Zanna zijn twee interessante personages.

Het verhaal leest vlot en je vliegt er dan ook zo doorheen. Het is een verhaal wat voor mij nog langer had mogen duren want wow wat een interessant verhaal is dit!

In ‘Duistere dromen’ staan de nachtmerries van Harper in het begin centraal. Je wordt als lezer nieuwsgierig gemaakt naar het hoe en waarom, waar komen deze nachtmerries vandaan, wat hebben ze voor betekenis en kan ze er nog vanaf komen?

Vanuit dit startpunt wordt het verhaal verder opgebouwd en als je dan als lezer bij de oorzaak uitkomt geeft dit je alleen nog maar vraagtekens. De wending die dan komt zorgt ervoor dat je nog meer door het verhaal gegrepen wordt. De spanning wordt alleen nog maar verder opgebouwd en laat je alleen nog maar meer genieten van het verhaal.

‘Duistere dromen’ is een originele novelle vol met spannende gebeurtenissen. Door de beeldende schrijfstijl komt deze wereld tot leven en zie je het ook echt voor je. Ik heb genoten van deze fantastische novelle!

Meer recensies van Bookstagram_ilona