Kir Royal

Bookstagram_ilona 18 augustus 2024
‘Kir Royal’ is, nee niet alleen het drankje maar ook, een novelle die bedoeld is als  inleiding voor het verhaal ‘Tequila Sunrise’. Het leest vlot en geeft je een korte kennismaking met de hoofdpersonages.

In ‘Kir Royal’ lees je al kort over de vriendschap tussen de hoofdpersonages, de frustraties die ze onderling kunnen hebben en de problematiek waarmee ze te maken hebben

Het verhaal begint gelijk krachtig waardoor je gelijk het leven van Daphne induikt.
Haar problemen worden benoemd maar blijft qua diepgang wel wat oppervlakkig. Nu heb ik gelijk daarna ook ‘Tequila Sunrise’ gelezen en dan begrijp ik deze vluchtigheid ook wat beter.

De personages worden ook vluchtig besproken waardoor er in deze novelle wel wat emoties missen. Zie ‘Kir Royal’ dan ook niet als losstaande novelle, maar echt als een soort lange proloog voor het volgende deel.

‘Kir Royal’ eindigt met een grote cliffhanger en dit wordt dan weer uitgewerkt in ‘Tequila Sunrise’. En ik kan je al vertellen….daar gebeurt heel veel!

Meer recensies van Bookstagram_ilona