Scherven van een gebroken belofte! Een verhaal wat je raakt!

Bookstagram_ilona 03 december 2023
Na het lezen van ‘Vlucht voor het donker’ bleven we achter met een open einde want hoe nu verder, dit kon toch niet het einde zijn? Ik eindigde mijn recensie toen ook met “ik hoop dat er een vervolg komt”.  Ik keek dan ook erg achter uit naar ‘Scherven van een gebroken belofte’ want nu konden we eindelijk verder lezen over Tyler en Emma!!

En mijn verwachtingen zijn meer dan waar gemaakt want wat is dit weer een fantastisch verhaal! Een verhaal wat me echt weer heeft gegrepen!

Het verhaal gaat verder waar het bij het eerste deel stopte. Het is weer geschreven vanuit beide perspectieven. De eerste paar hoofdstukken zijn vanuit Tyler geschreven en dat was heel fijn. We leren hem veel beter kennen en komen meer te weten over zijn verleden en over de gebeurtenissen die hem gevormd hebben tot wie hij nu is. Ook lezen we over zijn gedachten over Emma en alle twijfels die hij daardoor krijgt. Maar hoe fantastisch hij ook is, op een gegeven moment wilde ik echt heel graag weten hoe het nu met Emma was. Nou dat heb ik geweten…..jeetje zeg de emoties komen weer zo hard binnen. De angst die ze voelt, voel je zelf ook. En dan die verscheurende belofte….echt janken gewoon!

‘Mijn hart ligt bij jou, maar mijn belofte ligt bij hem’

Het kwam allemaal nog beter binnen dan bij het vorige deel en dat was al echt heel heftig.

En dan de aantrekkingskracht tussen beide….Zo goed overgebracht dat je ze het perfecte paar vindt en hoopt dat ze voor altijd samen blijven! Ze hebben elkaar nodig, vinden rust bij elkaar maar moeten eerst nog dealen met de duisternis van Emma. En wat een geduld heeft Tyler toch, want makkelijk is het niet.

‘Scherven van een gebroken belofte’ is een verhaal over omgaan met angsten, een moeilijke maar o zo belangrijke stap nemen voor de toekomst, het proces van het loslaten en helen. Maar ook een verhaal over ware liefde, geborgenheid en vertrouwen. Kortom een verhaal wat je gewoon moet lezen. Begin dan wel eerst met ‘Vlucht voor het donker’ zodat je alles vanaf het begin meekrijgt.

Meer recensies van Bookstagram_ilona