Strijdlust, wat een verhaal!!

Dit is mijn eerste kennismaking met de verhalen van Jennifer Jay en wat voor kennismaking! Na het lezen dacht ik alleen maar ‘Waarom ontdek ik nu pas de verhalen van Jennifer, want WOW wat een boek!’ en ‘NEE, waarom is het boek nu al uit, ik wil meer’!

‘Strijdlust’ is zo’n verhaal waarvoor je alles uit je agenda moet schrappen en je moet zorgen dat er verder geen afleiding kan zijn, want eenmaal begonnen aan dit verhaal zorgt ervoor dat je door blijft lezen totdat het boek uit is.

De schrijfstijl van Jennifer is beeldend, bevat veel wendingen en zit vol met rauwe emoties die om je oren vliegen zoals liefde, lust, haat, verdriet, hoop, wraak, bedreiging, familie en vriendschap. Alles komt voorbij in dit verhaal. Ook bevat het verhaal een aantal heftige onderwerpen waardoor het echt een 18+ boek is. De triggerwarning is er niet voor niets.

Het verhaal wordt verteld vanuit Fabian en Riley. Door vanuit beide perspectieven te lezen komt alles nog eens extra binnen. Die hoofdstukken van Fabian…jeetje de rillingen gingen over mijn lijf. Normaal vertel ik nog iets kort over de personages, maar nu doe ik dat bewust niet. Het is een verhaal wat je zelf moet gaan ervaren. Maar dat beide personages flink wat meemaken en het goede, maar ook het slechtste bij elkaar naar boven halen is één ding wat zeker is. De titel strijdlust past niet voor niets zo ontzettend goed bij het verhaal!

‘Strijdlust’ is absoluut een aanrader als je houdt van (soft) dark romance. Het is een verhaal wat zeker gelezen moet worden! Ik ben zelf nu zo benieuwd naar de andere verhalen van Jennifer Jay!

Meer recensies van Bookstagram_ilona