Alles is anders....

Boox 19 oktober 2023
"Hij sloot zijn ogen en de zon viel op de gave ronding van zijn voorhoofd. Naar hem kijken was als staren in een prisma; vanuit elke hoek zag je iets anders. Het enige zekere was dat je niet kon ophouden met naar hem te kijken. Deels was het het Mattie-syndroom: de behoefte om bekeken te worden, dus deed hij al het nodige om je blik te trekken. Het deed me denken aan vleesetende planten die een heerlijke geur verspreiden of met verleidelijke, felle kleuren pronken. Hij zag er lekker uit. Hij rook lekker. Ik wilde dolgraag zijn arm likken"

Soms kom je schrijvers tegen en hoe zal ik het zeggen.... je wilt ook hun arm likken? Zoiets.... Mooi boek, luchtig zomers geschreven, met mooie zinnen en een plottwist die ik niet zag aankomen.

Aanrader voor elke puber/jong volwassenen (en 55+ 'er) die een mooi verhaal willen lezen...

Meer recensies van Boox