Mijn mama en ik

borduitboekaan 29 september 2024
In mijn mama en ik ontmoet je Mila, ze groeit op bij haar moeder. Samen leiden ze een gelukkig leven, Mila is blij en weet niet anders dan dat ze met haar moeder is. Samen gaan ze op vakantie met de camper en ook heeft Mila een hond, Jimmy. In de klas weet iedereen dat Mila geen vader heeft, maar wanneer er op een dag een invalleerkracht is komt Mila in een situatie terecht waarin ze zich niet zo goed raad weet. Het is bijna Vaderdag en Mila moet van de leerkracht de vader tekenen die zij graag zou willen hebben.

Een prentenboek met een duidelijk thema en een daaraan gekoppelde situatie waar een kind zoekt naar een oplossing. De illustraties zijn fris en vrolijk en de cover met camper is geweldig!

Meer recensies van borduitboekaan