Een indrukwekkend klein verhaal

Caecilia11 14 augustus 2024
DE 15jarige jongen die erotiek en liefde aan het ontdekken is komt op het kerkhof, waar hij een bijbaantje heeft, in aanrakig met een ruim 25 jaar oudere man. Hij zoekt kontakt en er ontstaat een sterke aantrekkingskracht. De volwassen man, David, wil bewust geen sexuele handeling, al dringt de jongen, Anthonij, daar op aan. Tijdens een overval van een drietal pedojagers raakt een van hen gewond.
Is het zelfverdediging of een ongeluk?
Wat heeft het tijdstip van de overval te betekenen?
In een aantal schriftelijke verklaringen van Anthonij, op verzoek van de verdediging van David geschreven , wordt e.e.a. duidelijk.
Dat het om gevoelens van mannen gaat verschilt niet van welke aantrekkingskracht van mensen (M/V/X). Wie bepaalt hoe liefde en lust er uit moet zien.
Een klein, fijnzinnig geschreven boek dat ik graag aanbeveel.

Meer recensies van Caecilia11