Een nadenker

Caecilia11 21 juni 2024
Menigeen in een lange relatie fantaseert wel eens over een spannend en opwindend leven, zo mogelijk naast het alledaagser, voorspelbaar stabiele "gewone ". De hoofdpersoon, Agnes , begint een schriftelijke relatie met een onbekende man; ze wisselen hun diepste gevoelens uit, reflecteren op hun huwelijk, steuenen elkaar. De lezer snapt al snel hoe de vork aan de steel zit.. Het gevolg is een nieuwe stap, een verdieping in hun huwelijksleven.
Dit boek heeft me werkelijk gepakt: een nadenker over hoe ikzelf in mijn relatie zie en hoe ik die relatie verder kan verdiepen.
Deze roman leest als een filmscenario, vlot, grappig, spannend. Wel een nadenker...
ussen de regels

Meer recensies van Caecilia11