Verleiden

CarmenDieleman 29 juli 2024
De kunst van het verleiden

Ik mocht dit leuke tussendoortje lezen in ruil voor een recensie. En ik kan je zeggen deze wil je gaan lezen. Ik zat er van begin tot eind helemaal on. Het heeft een fijne opbouw en het is een super leuk verhaal. Het las heerlijk weg, ik heb onwijs genoten.

Evelyn en Blake hebben een fijn karakter. Je leert ze allebei goed kennen ondanks dat het een klein verhaal is. Er zit een leuke twist in het boek. Ik kon het hele verhaal zo voor me zien. Ik had best wat meer over deze twee willen lezen. Het verhaal heeft een vleugje humor en romantiek. Het is een heerlijk boek om te lezen en zal je zeker niet teleur stellen.

Het verhaal: Als Evelyn haar kostbaarste bezit kwijtraakt, slaat de paniek toe. Het notitieboekje, waarin alle informatie die ze heeft verzameld om een man aan de haak te slaan, is weg. Zonder haar geheime wapen kan ze Leo, haar nieuwste vlam, wel gedag zeggen.

Tot overmaat van ramp ontdekt haar nieuwsgierige buurman, Blake, per ongeluk het boekje. Hij is vastberaden om de achterliggende reden van het notitieboekje te ontrafelen en zet alles op alles om Evelyn ervan te overtuigen De kunst van het ver(mis)leiden aan hem uit te lenen.

Terwijl Blake haar leven op zijn kop zet met zijn charme, begint Evelyn te twijfelen aan alles wat ze dacht te weten. Is Leo echt de ware voor haar, of behoort haar hart toe aan de onweerstaanbare buurman die haar wereld op de kop zet?

Ik heb al eerder boeken gelezen van @sabine_zwaan maar ik vind deze tot nu toe het leukste. Ik raad dit verhaal zeker aan om op je tbr te zetten! Bedankt @verhalenfabriek voor dit recensieexemplaar

Meer recensies van CarmenDieleman