Super leuk boek

CarmenDieleman 05 februari 2024
Een schot in de roos
Ik zat er vanaf het begin heerlijk in, het leest geweldig weg. Ik heb genoten van begin tot eind. Het zit super leuk in elkaar en het is een heel mooi en realistisch verhaal. Ik vond het jammer dat het boek uit was.

Er zit humor in, echt geweldig! Ik heb heel erg gelachen. Het boek heeft veel lachwekkende stukjes waardoor het boek nog leuker is. Floor en Owen hebben een super leuke chemie en kibbelen heel leuk onderweg met rijden. Ze zijn lekker aan elkaar gewaagd.

Documentairemaker Floor heeft alles over voor haar baan. Dat is dan ook de reden dat ze ja zegt tegen een klus die ze eigenlijk niet ziet zitten: afreizen naar Schotland om een item te maken over de zoektocht naar haar verdwenen vader Robert.

Helaas is haar rijbewijs door een onhandig voorval ingenomen en moet ze op zoek naar een privéchauffeur. De knappe Schot Owen staat in eerste instantie niet te trappelen om haar in zijn camperbusje mee te nemen, maar heeft zo zijn eigen redenen om Robert op te willen sporen. Wat begint als een komische zoektocht vol tegenslagen, verandert al snel in een avontuur dat Floors leven voorgoed zal veranderen.

Ik las dit boek voor de world of romance boekenlounch. Een super leuk boek om mee te beginnen en ben heel benieuwd wat voor boeken hierna komen!!

Meer recensies van CarmenDieleman