Een brief

CarmenDieleman 24 maart 2024
Liefde op het eerste bericht

Allereerst wat een vrolijke voorkant, super voor de lente. Ik wordt er helemaal vrolijk van. En het is ook nog een super leuk boek. Er zit meer dan genoeg diepgang in en zelfs een leuke twist.

Wat een leuke naam voor een vriendinnengroep de A-team. Ik wil ook zo'n vriendinnengroep, ze staan vork elkaar klaar hebben lol en gaan samen op vakantie wat wil je nog meer!

Natasha is single en dat vindt ze prima. Ze kan doen en laten wat ze wil, zoals op roadtrip gaan met haar hartsvriendinnen Mascha en Sasha. Toch knaagt het wel eens. Als ze op zondag weer alleen voor zichzelf croissantjes afbakt, bijvoorbeeld. Daarom schrijft ze een brief aan de ‘Bridegroom’s Oak’; een holle boom in Duitsland waar vrijgezellen hun oproep voor een partner kunnen achterlaten.

Ze verwacht er niets van. Hoe groot is immers de kans dat haar brief wordt opgepikt door iemand die ook nog eens naadloos bij haar blijkt te passen? Zou er echt zoiets bestaan als liefde op het eerste bericht?

De personages zijn erg leuk. Natasha is een leuke meid, maar mist gezelschap. Ik vind het idee van een liefdesboom erg schattig en wel grappig. Het zou je maar gebeuren dat je door een boom je ware vind.

Ik vind het een leuk en vermakelijk boek. Het heeft iets vrolijks en ik vond het erg origineel. Ik zou zeggen ga deze zeker lezen!!
erg bedankt voor dit recensieexemplaar! Ik heb er erg van genoten!

Meer recensies van CarmenDieleman